Bodybalance

By Clara Bergenfelz|14 maj, 2018||

Bodybalance är passet som bjuder på en härlig blandning av yoga, tai chi och pilates. Träningspasset fokuserar på att förbättra din rörlighet, styrka och balans. Med hjälp av andning och en mix av starka och mjuka rörelser får du snabbt resultat. Bodybalance stärker dina muskler från insidan och ut och avslutas sedan med tio minuters avslappning. Bodybalance ger en märkbar förändring på både kropp och knopp i form av en inre styrka. Träningspassen fungerar även utmärkt för dig som är gravid eller nyligen fött barn.

Kompletterande pass

Bodypump är styrketräning med skivstång där alla kroppens muskler gås igenom. Läs mer om det här. Challenge erbjuder en mix av styrkeövningar och kondition i form av cirkelträning. Läs mer om det här. Vill du bättra på flåset finns Sprint, ett 30 minuter långt konditionspass på cykel. Läs mer om det här.

Liknande pass

Gillar du den inre fysiska styrkan Cxworx erbjuda något liknande. Ett 30 minuter långt pass som fokuserar på kroppens kärna. Läs mer om det här. Lätt & Lagom är även det ett skonsamt pass utformat från klassisk gympa utan hopp. Läs mer om det här. Ytterligare ett gympapass, fast i ett lite högre tempo, är Medelgympa. Förbättrar, liksom Bodybalance, din hållning och inre magstyrka. Läs mer om det här.

Fyra personer som tränar Bodybalance. De står i krigarens position, brett isär mellan fötterna med ett knä böjt, med armarna upp mot taket

Bodybalance

Share this Post: