Grit Plyo

By Clara Bergenfelz|14 maj, 2018||

Ett högintensivt träningspass som ökar din spänst, explosivitet och kondition. I Grit Plyo använder vi stepbräda samt viktplattor för att bli starkare och för att ge kroppen en rejäl utmaning – på 30 minuter. Vill du bli en bättre löpare är detta en träningsform som kan passa dig väl. Ett perfekt pass för dig som vill utmana konditionen och styrkan i benen under 30 minuter.

Kompletterande pass

Vill du öka din rörlighet kan något av våra danspass Sh’Bam eller Bodyjam vara något för dig. Här mixas olika dansstilar för att ge dig en härlig konditionsträning. Vill du istället öka rörligheten på ett lugnare vis erbjuder vi Bodybalance, ett pass där yoga, pilates och tai chi stärkes kroppen inifrån och ökar din rörlighet.

Liknande pass

Gillar du att träna kondition på 30 minuter finns även Grit Cardio. Ett konditionspass som ger dig en extra knuff i rätt riktning. Bodyattack förbättrar även det din kondition samtidigt som du ökar din koordinationsförmåga med hjälp av olika stegkombinationer. Även Tabata är ett 30 minuter långt träningspass som kombinerar styrka och kondition.

Människor som tränar med viktplattor på ett tak

Grit

Share this Post: